Parodontologie 2018-01-19T14:26:09+02:00

Parodontologia este ramura medicinii dentare care are sub vizor bolile parodonțiului

Tratamentul gingiilor nu este mai puțin importantă decât sănătatea dentară! Tratament modern, de înaltă calitate și fără durere al gingiilor, cu un timp minim și la prețuri accesibile.

La clinica Stomatologica Implantodent, pacienții sunt tratați nu numai în cazul tratamentului dentar, ci și cu o problemă comună ca boala gingiilor. Parodontita este o boală gravă care necesită un tratament serios, deoarece parodontita în cele din urmă poate duce la pierderea unuia sau mai multor dinți. Este important să înțelegem că boala parodontală și tratamentul acesteia trebuie să fie la timp și cu specialiști buni.

Semnele parodontitei sunt:

• Inflamația și sângerarea gingiilor
  • Durerea în timpul mestecării
  • Miros neplăcut din gură
  • Mobilitatea dinților

Pentru a evita consecințele neplăcute ale bolii gingiilor, trebuie să vă adresați medicului în timp util pentru a diagnostica și a trata gingiile. În clinica Stomatologica Implantodent vi se vor oferi cele mai moderne metode de tratare a bolilor gingivale, tratament complex al parodontitei în conformitate cu protocoalele și standarde internaționale.

Etape principale de tratament al parodontozei:

• Bacteriologic

Determinarea tipului de bacterii patogene
    Pentru a determina tipul de bacterii patogene, medicul ia un tampon de pe suprafața gingiei. Microflora obținută este investigată pentru rezistența la diferite grupuri de antibiotice.

Această procedură este necesară, deoarece există mai mult de 500 de specii de bacterii capabile să provoace boli parodontale. Pentru a desemna tratamentul potrivit pentru gingii, medicul trebuie să înțeleagă ce medicament va fi cel mai eficient.

• Curățarea profundă – Chiuretaj

Pentru a combate boala parodontală, este necesar să se elimine toate microflora care provoacă procese inflamatorii în gingie. Pentru a face acest lucru, se efectuează curățarea profundă a buzunarelor gingivale și curățarea profesională a dinților utilizândscaler ultraonic. Vibrațiile ultrasonice sunt direcționate strict de-a lungul suprafeței dintelui, ceea ce minimizează efectele durerii și efectele asupra dentinei și a smalțului dinților. Această metodă este cea mai blândă în tratamentul paradontozei.

METODOLOGIE PLASMOLIFTING ™ – TRATAMENTUL DESELOR DUPĂ PARODONTOZĂ

Plasmolifting ™ este o metodă unică de restaurare a țesutului gingival după tratamentul bolii parodontale. Este o stimulare locală a regenerării gingiei prin injectare. Ajută nu numai la îndepărtarea procesului inflamator, ci și la începerea procesului de restabilire a structurii țesutului gingival, a formei și a culorii acestuia, pentru a opri pierderea țesutului osos.

Metoda de injectare a plasmolifturilor este destinată restaurării rapide a țesutului gingival, astfel încât poate fi utilizată într-o mare varietate de proceduri. Se utilizează pentru instalarea unui implant sau a unui material plastic osoasă în zona de ridicare a sinusurilor. Doar injectare se pot administra site-uri de extracție, sau pentru a seta osteosinteza membranei în regiunea de țesuturi moi maxilo-facială, în cursul proceselor infecțioase și inflamatorii acute și cronice. Prezența plasmei plachetare în compoziție contribuie la germinarea capilarelor, normalizarea respirației tisulare și hemodinamică, îmbunătățește metabolismul. Impreuna cu aceasta procesele de regenerare care apar in formarea osoasa a matricei osoase și a colagenului, în care colagenul implicate proteinele morfogenetice osoase. Imunitatea locală se îmbunătățește.

Indicații pentru utilizarea plasmoliftingului:
  • Parodontită generalizată cu severitate diferită
  • Parodontita locala
  • gingivita
  • alveolita
  • Extragerea dinților sau instalarea implantului (de la ce vârstă poți să faci?)
  • Pereimplantit
  • Prevenirea parodontitei
Efectul aplicarii:
  • Eliminarea gingiilor sângerate
  • Reducerea sau eliminarea complet mobilității dinților
  • Îndepărtarea mirosului neplăcut din gură
  • Accelerarea vindecării rănilor după extracția dinților (ce este o extracție dentară dificilă?)
  • Reducerea probabilității de respingere a implantului dentar, îmbunătățirea grefării
  • Regenerarea țesuturilor parodontale
  • Oprirea progresia parodontitei